می‌خام سالات درس کنم…

من آخر می‌میرم و این مدل انتحاری از سرم نمی‌افته! اصلا فکر کنم مردنم‌هم انتحاری بشه! (البت امیدوارم انتهاری نباشه!!).
هفته‌ی پیش در راستای مازوخیسم‌دوستیم، وقتی دیدم بلبل داره ثبت‌نامِ امتحان می‌کنه، گفتم برای من‌هم ثبت‌نام کنه!!! حالا یکی نیست بگه لامصب، تو این هیروبیری، این یه‌کارت دیگه چی بود!!
هفته‌ی بعد امتحانه و من اولالنگو(TM).

حالا این هش(لطفا صحیح بخونید)، الان می‌خوام بزنم خار و مار و عقرب این ویندوز این دستگامو یکی کنم. یعنی می‌خوام دوباره نصبش کنم. می‌دونم که بعدش احتمالا پشیمون می‌شم کانهو کلب که چرا این‌قدر عجولانه!
ولی آخه من که اول و آخرش می‌خوام به‌صورت منتحرانه این‌کارو بکنم، خوب بس دیگه صبر کردن نداره دیگه!!

الان‌هم این جزو آخرین کارهاییه که با این ویندوز قبلی دارم. شمارش معکوس:……..

فایره سکو(TM)….

4 نظرات:

Nasibe گفت...

ببخشید بلاگم مرتبط با متن نیست :) خوبین آقای مهندس؟ از هدی ای ما چه خبر؛ بهش بگین دل یه دانشگاه براش تنگ شده؛ برای شما هم امید دیدار داریم...

سعید گفت...

بزن اون ویستا رو بپرون، هفتش کن حالشو ببر...
ازت چه پنهون، مدتیه کرم 64 بیت افتاده به وجودم... بعدشم حتما میخوام رمو 4 گیگ کنم دیگه!
الان دو سه تا نرم افزار XP mode که اجرا میکنم و فایرفاکس با 20-30 تا تب (به انضمام IE Tab) بازه و اکسس و اکسل و ورد و ویزیو و Babylon هم که خب هست، حدود 70 درصد رم پر میشه که یه نمه نگرانم میکنه!
میدونی ماکسیمم رم پشتیبانی شده تو ویندوز هفت (64 بیتی) چقدره؟ 192 گیگ!!! حیفه به خدا، حیفه!

راوی گفت...

سلام نصیبه، خوبی؟ کامنتت Context Freeیه :D:D بابا دلمون تنگ شده برات ;) من‌که دلم برای دانشگاه لللللللللللک زده...

سعید یه‌نکته‌ی جالب، این سونیٍ لامصب، بایوس (فحش نیستاااا) رو محدود کرده بود، فقط می‌شد توش boot order‌ و ساعت رو عوض کرد!!
رفتم ببینم برای 7 درایور داره یا نه، دیدم فقط یکی داره، اونم ROM Update، نصبش کردم، دیدم ۶۴بیتی رو می‌ذاره enable کنی!!!!!!!! لذا مجددا 7 نصب کردمِ اما حالا ۶۴بیتی :D
ولی خوبِ نصف deviceهام کار نمی‌کنن! درایور ندارن :(((((
ولی این ۶۴بیتی مشکلات خودش رو هم داره‌ها، مثلا الان من دیگه اون KBDFAام کار نمی‌کنه، مجبور شدم برم یکی دیگه بگیرمِ، این layoutاش فرق دارهِ‌اشکم داره درمیاد. هر ۳تا کلیدی که می‌زنم، ۵بار باید backspaceرو فشار بدم ....
درضمن، من اگر 192گیگ RAM‌داشتم، دیگه HDDایم رو می‌نداختم دور :D:D

سعيد گفت...

خب من خوشبختانه KBDFA استفاده نميكنم.
همه درايورها و اپليكيشنهاي ويندوز هفت 64 بيتي هم روي سايت lenovo موجوده.
اين بايوس من يه چيزاي ترسناكي داره، مثلا از اثر انگشتهايي كه ذخيره ميكنه encryption key درست ميكنه و باهاش فايلهاتو/ هارد ديسك رو Encrypt ميكني. من ترجيح ميدم فعلا باهاش ورنرم، سخته ولي ممكنه!
پس پيش به سوي 64 بيت...

ارسال یک نظر