Breakthrough

توی زندگی، یه‌وقتایی منتظری که یه اتفاقایی بیفتن که فازت عوض بشه. یعنی این‌ققققدر دچار روزمرگی می‌شی که فقط باید یه شک و تغییر اساسی بهت یا به زندگی‌ات وارد بشه، بلکه از مسیرِ جاری جابجا بشی.
حالا هرچند این تغییرات که عمدتا منشا خارجی دارن، فقط باعث فراهم شدن شرط لازم در این زمینه می‌شند و به‌هیژوژ(TM) شرط کافی رو فراهم نمی‌کنن.
شرط کافی درواقع همون خودِ آدمه که باید مدلش رو عوض کنه. وگرنه که بازم گند می‌زنه تو همین شرایط جدید و خلاصه روز از نو روزی از نو می‌شه.
مثلا در مورد خودِ من -که البته به هزارویک دلیل نمونه‌ی آماری خوبی نیستم- این‌قدر این تغییرات اتفاق افتاده و من پیش خودم ذوق‌ها کرده‌ام که «آخ جون، این‌بار دیگه خواهم ترکوندن همی» و خلاصه شرایط برای یه کبرایِ پوگاچِو آماده شده، که دیگه خود این تغییرات هم شدن یه امر روزمره!! دیگه وای به روزی که بگندد نمک.

حالا با این مقدمه، می‌خواستم بگم که دوباره یکی(حداقل یکی :D) از این تغییرات اتفاق افتادن و یک‌باره دیگه یه‌فرصت برام به‌وجود اومده. امیدوارم این‌بار سربلند بیرون بیام.

فردا روز اولِ زندگی با این شرایط جدیده، خدا کنه که بتونم شرط کافی رو هم فراهم کنم.

آمین.

 

پی.اس.1: امروز برای اولین بار با یک مدل جدید به یک مهانی تشریف فرما شدم. یکی از برو بچ قدیمی دعوت کرده بود، ولی عینهو آدم‌بزرگا رفتیم :D جالب بود، بسی(TM)، هرچند اون‌وسطا یه‌چیزی(کسی؟!) رو کلی میس(TM) کردم.
پی.اس.2: فردا قراره برم دانشگاه ببینم گروه با درخواستِ یه‌کم عجیبِ من موافقفت کرده یانه. امیدوارم کرده باشه هرچند که قبول کردنشون تازه اول راهه. بنابراین(TM)…
پی.اس.3: اِی تف(و یا حتی چیزای دیگه) به قبر پدر اونی که پاشو گذاشته رو شیلنگ این اینترنت. و سلام هرچی مردِ به مادرش.

8 نظرات:

سعید گفت...

یه .....ی توی مخابرات بود که هر از چندی، سیم منو میکند، گفتم از اون خونه رفتم از شرش راحت شدم، اما گویا پدرناله ردمو زده، خط جدیدم دو روز لینک نداشت!
شما هم مثکه به سلامتی از تو ابهام (شاید هم اوهام!) دراومدی: شام مارو بده، مگه نمیدونی قدم اول برای تغییر، شام دادنه!!!

راوی گفت...

:)) این ...ه، همون ...ی نیست که خط E1 رو کنده بود تست کنه؟! :D:D
شام رو پایه‌ام، خصوصا که این مهمونی خدا هم به سلامتی تموم شد و دیگه می‌تونیم رفع زحمت کنیم. هرکی:D بفرمایید در خدمتیم.

پی.اس4.: امروز رفتم دانشگاه، سگ پر نمی‌زد(TM)! گرد مرده پاشیده بودن. کاش دوشنبه هم همین‌طوری باشه.

پژمان گفت...

"شرط کافی درواقع همون خودِ آدمه که باید مدلش رو عوض کنه. وگرنه که بازم گند می‌زنه تو همین شرایط جدید و خلاصه روز از نو روزی از نو می‌شه." احسنت!! موافقیم!

راوی گفت...

اوچیکیم داداش، اوچیکیم.

کسی؟! گفت...

منم امیدوارم سربلند و موفق بشی! هم در کار اولی هم دومی هم سومی هم چهارمی هم .... البته می دونم باید هم تغییر کنی بالاخره ملت کلی بهت امید بستن وگرنه که دیگه هیچی، بگو بی خیالت بشن :D

خوابت میومده وقتی این متنو نوشتی؟
مهانی؟ موافقفت؟ ...

راوی گفت...

خوابم می‌اومده؟! به‌هیژ-وژ(TM). مگه آدم(یا حتی من:-b) ساعت 2:43 صبح خوابش می‌آد؟!

سعید گفت...

عملا هیچ توفیری نداره، اما به لحاظ ...شناختی، اینا متفاوت هستن. اون ... بخش E1 بوده، این ... بخش ADSL!!!
یک تجربه: هر وقت خطتون بوق نداره و لینک داره، اگه زنگ بزنید 17 و خرابی تلفن رو اعلام کنید، طی 24 ساعت کاری، بوق خط وصل میشه و لینکش قطع. بعد باید زنگ بزنی ISP خرابی لینک رو اعلام کنی و اونا نامه بزنن مخابرات تا طی 48 ساعت کاری لینکت وصل بشه. بنابراین اگه 4 روز تعطیلی در پیشه و به دلت صابون زدی که کارای سرچت رو سرفرصت انجام بدی، هرگز به 17 زنگ نزن. فوقش 4 تا زنگه که با موبایل میزنی.
من از همینجا آمادگی خودم رو برای هرگونه برنامه شام اعلام میدارم!

راوی گفت...

این ... شناسی رو خوب اومدی. خدا رو شکر زمونه طوری شده که الان کلا دور، دوره ...است.
من‌هم بار دیگر و به نوبه‌ی خودم برای برنامه‌ی شام اعلام آمادگی می‌کنم:D
پی.اس.5: تو خجالت نمی‌کشی «از اون خونه رفتی» ولی هیچی به ما نماسیده؟!

ارسال یک نظر