امتحانات تو در تو!

این شاخه اون شاخه پریدن می‌دونی چیه؟!

خوب من خوب می‌دونم، اصلا یکی از هنرهام همینه!

حسودی هم یکی دیگه‌شه!

دیروز محسن گفت می‌خواد بره یه امتحان دیگه ثبت نام کنه!
خونه که رسید دید یکی(من نبودماااWhistling) براش آف گذاشته که: «بیا با هم بریم امتحان بدیمNerd»

حالا یکی نیست بگه بابا لامصب تو اگر بخونی، برو امتحانای دانشگاه رو بخون، مگه نه‌که اسم امتحان شبکه که میاد چهارچوب بدنت می‌لرزه Crying
حالا تو این گیرودار، امتحان تو امتحان آوردنت دیگه چیه!؟!

بعدشم، تو که هنوز تصمیم نگرفتی چه موضوعی رو می‌خوای امتحان بدی، یه‌‍روز می‌گی ISA، یه‌روز Sec Plus، یه‌روز هردو، یه‌روز هیچ‌کدوم...

خلاصه که کل دیروز به این گذشت که ببینم چی‌رو می‌خوام امتحان بدم و مطالبش رو پیدا کنم (البته نگران نباشید، الان 3-4 ماهی هست این‌طوریهBig Grin).

امروز هم می‌خوام کفر کنم و یه‌کم (فقطِ فقط یه‌کم، قول می‌دم) شبکه بخونم.

باشد که رستگار شوم.

2 نظرات:

Unknown گفت...

بالاخره موفق به خوندن شدی؟؟؟ باشد که همه رستگار شوند :دی

راوی گفت...

راستش نه، امروز فقط یه‌کم کارمو جمع و جور کردم. ولی از فردا دیگه حتما حتما قول می‌دم بخونم :D

ارسال یک نظر